Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări

Iată o colecție de întrebări frecvente ale utilizatorilor
Întrebări generale

Dezabonați-vă sau Actualizați Setările de notificare prin e-mail

Puteți alege cu ușurință atunci când primiți un e-mail de la noi, vizitând Dezabonare să întrerupeți comunicările automate din partea platformei. De asemenea, puteți gestiona setările dvs. de e-mail sau vă dezabonați de la linkurile din partea de jos a ultimului e-mail primit.

Cum să raportați conținut

Pentru a raporta o petiție, trebuie să fiți mai întâi conectat în contul dvs. După ce v-ați autentificat, urmați pașii menționați mai jos:

  1. Parcurgeți partea de jos a paginii petiției și faceți clic pe butonul „Raportați o încălcare a politicii” situat sub secțiunea de comentarii.
  2. Acest buton deschide un meniu în care veți selecta o categorie pentru raportul dvs.
  3. Înainte de a putea depune o trimitere, trebuie să includeți un motiv pentru raportul dvs. Cu cât poți fi mai specific cu motivul tău de raportare a conținutului, cu atât echipa de Centru de ajutor va fi mai echipată atunci când evaluează revendicarea ta.

Am uitat parola. Ce fac?

Ti-ai uitat parola? Fără griji! Se întâmplă celor mai buni dintre noi. Pur și simplu urmați instrucțiunile de mai jos și vă vom solicita să vă autentificați imediat.

1. Clic pe Logare din colțul din dreapta sus.

2. Faceți clic pe „Ați uitat parola?”

3. Introduceți adresa de e-mail, faceți clic pe butonul „Resetare parolă” și în curând ar trebui să primiți instrucțiuni suplimentare prin e-mail. Verificați dosarul de spam dacă nu îl vedeți în căsuța de e-mail.

Vă rugăm să rețineți: dacă întâmpinați dificultăți în urma acestui proces, vă rugăm să ne contactați.

Eliminați semnătura din petiție

La semnarea unei petiții, sistemul nostru trimite automat o confirmare la adresa de e-mail asociată contului respectiv. Acest e-mail va avea în general o linie de subiect care începe „Aveți un mesaj despre …”.

În partea de jos a e-mailului, veți vedea opțiunea „Nu ați semnat această petiție? Ștergeți semnătura”. Pentru a vă elimina semnătura, faceți clic pe linkul Ștergeți semnătura.

Contul meu

Cum îmi reactivez contul?

Dacă v-ați dezactivat contul și doriți să-l redeschideți, accesați site-ul și semnați o altă petiție folosind adresa de e-mail asociată contului dvs.

Dacă ați primit un mesaj potrivit căruia trebuie să ne contactați când încercați să vă autentificați sau dacă aveți alte probleme cu redeschiderea contului, vă rugăm să faceți clic pe opțiunea „Contact asistență” din partea de sus a acestei pagini și trimiteți o solicitare pentru asistență suplimentară.

Cum să editați petiția

În acest articol, vom discuta despre cum să localizați și să modificați petiția.

Pentru a localiza orice petiție creată, urmați ghidul de mai jos:

  1. Conecteaza-te la contul tau
  2. Faceți clic pe numele dvs. sau pe imaginea afișată, situată în partea dreaptă sus a paginii
  3. Selectați „Petiția mea” din meniul derulant
  4. Dacă ați creat petiția sub un profil personal, faceți clic pe „Started” în partea stângă a ecranului pentru a localiza petiția dvs.
  5. Dacă ați creat petiția sub un profil de organizație, faceți clic pe pictograma corespunzătoare din „Organizații” pentru a localiza petiția

Cum să editați informațiile despre cont și profil

Pentru a accesa aceste opțiuni, urmați pașii de mai jos:

  1. Conecteaza-te la contul tau
  2. Faceți clic pe imaginea de profil, localizată în colțul din dreapta sus al paginii
  3. Acolo veți vedea „Modificați profilul” unde veți putea să vă editați informațiile

Cum îmi închid contul?

În timp ce vom lipsi de prezența dvs., vă facem ușoară închiderea contului.

Iată pașii următori:

  1. Conecteaza-te la contul tau
  2. Clic pe numele sau fotografia de profil din colțul din dreapta sus al ecranului
  3. Selectați opțiunea „Editați profilul” din meniul derulant
  4. Faceți clic pe „Ștergeți contul”
  5. Confirmați că doriți să închideți contul.

Nu ai găsit răspunsul dorit?